Welcome to my Online Diaries . Please be nice here. Thank you Baby ♥ +Follow | Dashboard
Pinky World

SuperGirl
Diary ~~ Supergirl ~~ Candylicious ~~ SuperBoy



♥ Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? ♥
Saturday 15 December 2012 | 0 comments
Assalamualaikum . Selamat Malam :) Ehem ehem . Kayy semua orang duduk diam diam dengar kita bagi ceramah kayy :') Kenapa dia suka layan perempuan perempuan lain sedangkan dia dah ada Gf ? Kenapa dia perlu bermanja dengan perempuan lain sedangkan Gf dia dah cukup manja ? Kenapa dia mempersoalkan relay diaorang sedangkan dia tahu Gf dia hanya mencintai dia seorang ? Tolong jawab semua soalan nieyh boleh ? Kenapa lelaki selalu menyakiti hati perempuan yg disayangi ? Perlu kea semua tuu ? Kayy mimie buntu , takde jawapan semua nieyh :/ Dan mimie mohon , tolong mimie dapatkan semua jawapan nieyh :') Di saat awak melayan , bermanja dengan perempuan lain , awak ingat dekat saya tak ? Kea awak buat semua tuu sebab bosan ? Tapi awak fikir tak bila saya stalk profile awak and baca semua tuu . Agaknya apa perasaan saya ea ? Apa yg saya boleh buat , saya cuma mendiamkan diri , dan senyum :') Cuba meyakinkan hati saya , awak sekadar menghilangkan bosan . Tapi apa guna nya saya sebagai Gf kalau tak boleh buat awak gembira ? Kenapa awak tak cari saya ? Awak , saya nak awak sayang saya . Saya nak awak pandang saya sorang jea . Saya takut kehilangan awak . Tapi kenapa awak selalu buat saya menagis ? Saya memang mengada , manja , kuat menangis . And kalau awak tak boleh terima , tolong bagitahu saya :') Awak awak , saya sayang awak sorang jea taww . And saya harap awak akan jadi imam saya selepas kita disatukan :') Saya mintak maaf saya bukan yg terbaik tapi saya berusaha jadi yg terbaik . Saya harap awak terima segala kekurangan dan kelemahan saya . Saya terima awak ikhlas dari hati saya :') Jujur saya mengaku , banyak terasa dengan awak , tapi saya pendamkan sebab taknak kita gaduh :') Tolong hargai saya :') Saya sayang , cintakan awak sorang Muhammad Haziq ♥





Sincerely from ,
Chomotz Chumil ♥ Your wifey ♥


Older Post | Newer Post