Welcome to my Online Diaries . Please be nice here. Thank you Baby ♥ +Follow | Dashboard
Pinky World

SuperGirl
Diary ~~ Supergirl ~~ Candylicious ~~ SuperBoy



♥ Hargai pasangan anda , sebelum dia pergi ♥
Saturday 15 December 2012 | 0 comments
Ehem ehem . Assalamualaikum :') Selamat Siang ^^ Hewhew , kayy mimie dah mula nak merepek . Dahdah , abaikan ^_^ Pasangan mana yg tak cemburu apabila melihat pasangan lain yg jauh lebih bahagia dari mereka ? Sedikit sebanyak perasaan iri hati , jelly akan timbul . Tambahan jika ianya dirasai oleh seorang perempuan yg terlalu banyak disakiti dalam percintaan :') Tapi , bukan bermaksud dia tidak bersyukur dengan hubungan dia dgn pasangan nya . Cuma dia mengharap pasangan dia akan lebih memberi perhatian dan menghargai dia :') Cukup itu sahaja , mampu buat seorang perempuan bahagia  Cinta ? Sayang ? Dua perasaan berbeza ken ? Cinta apabila kita meluahkan rasa cinta kita terhadap seseorang dan sanggup melakukan apa sahaja demi kebahagiaan mereka :') Sayang ? Sayang itu sifat semulajadi yg ada dalam diri manusia . Sayang keluarga , saudara , sahabat . Tapi jika kita berpasangan , dua perasaan nieyh harus ada untuk melengkapkan hubungan itu :') Cuba bayangkan , apabila kita cakap dekad pasangan kita , kita hanya menyayangi dia , kita tak cintakan dia . Remuk hancur , gelap dunia terasa :'( Dan apabila awak mula mencintai dia , mungkin itu sudah terlambat :') Mungkin dia sudah terlanjur mencintai orang lain yg lebih menghargai cinta dia , atau mungkin , dia telah tiada :') So , kesimpulan syarahan panjang lebar mimie nieyh . Sayang , cinta dan hargai pasangan anda sebelum terlewat :') Hanya anda mampu mengubah corak perhubungan sendiri :') 

Dear you ,
Muhammad Haziq 

#Dear you , maaf saya bukan yg terbaik :')
#Dear you , saya sumpah saya hanya mencintai dan menyayangi awak seorang :')
#Dear you , saya bukan seorang yg kuat apabila cinta saya dipersoal :')
#Dear you , saya tetap doakan awak bahagia andai bukan jodoh kita :')

Ikhlas dari kekasihmu ,
Mimie Zakaria 


Awak , jaga diri baik baik . Saya tak mampu nak jaga awak dah sebab saya dah tak kuat :') Maafkan semua salah saya yea :') 


Older Post | Newer Post